Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ruda-Huta

Logo - Urząd Gminy Ruda-Huta

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta
Data ogłoszenia
2023-03-10
Termin składania dokumentów
2023-03-22
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku;

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. wykształcenie wyższe,
  5. doświadczenie: min. 2 lata pracy w administracji publicznej,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na omawianym stanowisku
  7. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

  1. preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku w administracji publicznej związanym z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych,
  2. dobra znajomość obsługi komputera i programów komputerowych,
  3. znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
  4. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  5. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
  6. umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją.
Zakres obowiązków

Pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych w tym planowanie, przygotowanie, realizacja i nadzorowanie inwestycji, modernizacji i remontów obejmujących m.in. budowę, modernizację i remonty obiektów i budowli komunalnych oraz zakupy inwestycyjne.

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni.
  3. Kopie lub odpis dokumentów potwierdzających:
    a) wykształcenie,
    b) staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
    c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty).
  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  5. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie, o nie skazaniu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z podpisaną klauzulą informacyjną RODO.
  9. W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.

Warunki pracy
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. miejsce pracy – Urząd Gminy Ruda-Huta, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44,
  3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  4. praca przy komputerze,
  5. budynek wyposażony jest w windę.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r., poz. 530), na czas nieokreślony lub określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lutym 2023 r. przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki” w sekretariacie Urzędu, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, w terminie do dnia 22 marca 2023 r. do godz. 15.30.

Dodatkowych informacji udziela sekretarz gminy w siedzibie Urzędu lub telefonicznie pod nr tel. 82 568-60-33.

Uwagi

Inne informacje:

  1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane; o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu;
  2. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
    - pierwszy etap, sprawdzanie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów,
    - drugi etap – komisja rekrutacyjna przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną;
  3. Sekretarz gminy będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.
  4. Otrzymane dokumenty nie będą odsyłane.
  5. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ruda-Huta (http://ugrudahuta.bip.lubelskie.pl /) oraz na tablicy informacyjnej siedziby Urzędu Gminy w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 44.

Klauzula informacyjna RODO

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta jest: Wójt Gminy Ruda-Huta, z siedzibą przy ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta.
  2. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Ruda-Huta, a także przysługujących uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ruda-huta.pl
  3. Administrator danych osobowych – Wójt Gminy Ruda-Huta - przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
  4. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
    b) wypełnienia zadania realizowanego w interesie publicznym ciążącym na Administratorze lub w ramach sprawowania powierzonej władzy publicznej,
    c) realizacji zawartych umów,
    d) w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:
    a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Ruda-Huta i przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Ruda-Huta.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:
    a) prawo dostępu do danych osobowych,
    b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych,
    c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie; informujemy, że w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody istnieje prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    e) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ze względu na szczególną sytuacje – w przypadkach, gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu,
    f) prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas swoich danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko, co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody,
    g) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  8. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), osobie przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
  9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  10. Podanie przez danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
  11. Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Wybrany kandydat
Łukasz Dziaduk – zam. w miejscowości Ruda-Huta

Uzasadnienie wyboru
Pan Łukasz Dziaduk uczestniczył w postępowaniu dotyczącym naboru na przedmiotowe stanowisko, spełniając wymagania formalne i merytoryczne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wiedzą w zakresie zagadnień przewidzianych do realizacji na stanowisku urzędniczym objętym naborem, zaprezentował predyspozycje, umiejętności oraz bogate doświadczenie, które rokują należyte wykonywanie powierzonych zadań na stanowisku ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki. Ponadto zaprezentował się, jako osoba komunikatywna, dobrze identyfikująca się z zakresem obowiązków wskazanym dla tego stanowiska, co zdaniem Komisji zapewni szybkie wdrożenie się do pracy i prawidłową realizację powierzonych zadań
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Woszczewska
Dodano do BIP dnia 10-03-2023 14:07:13