Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ruda-Huta

Logo - Urząd Gminy Ruda-Huta

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zarządzenie Nr 48/2020 Wójta Gminy Ruda-Huta z dnia 2 czerwca 2020 roku w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności.
Data utworzenia
2020-06-02
Opis

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia l9 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r., poz. 1696 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1
Wyznaczam Pawła Maślucha do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności, zwanym dalej ,,koordynatorem".

§ 2
1.    Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1)    wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
2)    przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami, służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3)    monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4)     przedstawianie Wójtowi Gminy Ruda-Huta bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
2.    Zobowiązuję:
1)    pracowników Urzędu Gminy Ruda-Huta do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia koordynatora w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust. 1;
2)    kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Ruda-Huta do wdrożenia rozwiązań wymaganych ustawą oraz ścisłej współpracy z koordynatorem.

§ 3
Koordynator w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2 ust 1. podlega Wójtowi Gminy Ruda-Huta.

§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Ruda-Huta.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maśluch Paweł
Dodano do BIP dnia: 2020-09-16 08:42:31