Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówNa podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia l9 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r., poz. 1696 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Wyznaczam Pawła Maślucha do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności, zwanym dalej ,,koordynatorem".
§ 2
1. Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami, służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) przedstawianie Wójtowi Gminy Ruda-Huta bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
2. Zobowiązuję:
1) pracowników Urzędu Gminy Ruda-Huta do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia koordynatora w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust. 1;
2) kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Ruda-Huta do wdrożenia rozwiązań wymaganych ustawą oraz ścisłej współpracy z koordynatorem.
§ 3
Koordynator w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2 ust 1. podlega Wójtowi Gminy Ruda-Huta.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Ruda-Huta.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dodano do BIP dnia: 2020-09-16 08:42:31